dimecres, 30 de juliol del 2008

FINAL?

Diumenge al vespre va haver el sopar i el veredicte del Joc dels Colors. Van guanyar els groc i les grogues molt merescudament. Aquest any s'hi han dedicat a fons. Els qui abans eren canalleta han crescut (i alguns molt!) i han "retornat" al Joc. MOLTES FELICITATS per al meu amic ànec (de tant en tant sortim a fer unes copes) i a tots i totes del grup.
Entre les fotos hi ha de les puntuacions de les diferents proves. No es veu gaire bé, però si ho amplieu i us fixeu ho podreu veure.
La Roser es va despedir com a cap de colla després de 7 anys, però m'ha dit que no em deixarà en pau (ostres, amb la canya que em fot cada estiu! que al final em convertirà en Bloody Mary!) i que a més estarà l'Andrea de cap de colla (UF, ara sí que em canso!) Bé, parlant seriosament, crec que està molt bé que es vagi renovant el grup, així no caurem en la rutina.
Del sopar en si no tinc cap foto, però n'hi ha 2 de la despedida de la Roser. Si en teniu d'aquest vespre envieu-me-les per penjar.

MUUUÂ!!

NIT DIUMENGE

1 comentari:

Anònim ha dit...

Primer de tot agrair el suport que la colla m'ha donat per acceptar aquest nou repte que se'm presenta, ser cap de colla. Cal dir que no crec que el meu nivell assoleixi el de la meva gran antecesora, la Roser (i me mare... =P), pero igualment dirè que m'hi esforçarè al màxim perque la colla segueixi amb la mateixa força i fal·lera que abans...

Al Tomàquet primer l'engrescador: Noi, no saps el que t'espera... jo puc ser més temible que la Roser... MUAHAHAHAHAH(això pretenia ser un riure malèfic...xD)

bé colla, fins aviat... ^_^

att: Andrea